Tehnologia și tendințele de digitalizare în segmentul serviciilor financiare din ultimii ani aduc asigurările tot mai aproape de consumatori acolo unde își petrec cel mai mult timpul, online. Chiar dacă sunt foarte obișnuiți să cumpere aproape orice online odată cu dezvoltarea comerțului electronic, 3 din 5 tineri din Generația Z nu au achiziționat însă niciodată o asigurare 100% digitală, arată un sondaj online inițiat de Allianz-Țiriac la nivel național, peste media la nivelul tuturor generațiilor. Aproximativ 20% spun însă că iau în calcul o astfel de achiziție în perioada următoare și majoritatea se așteaptă la procese digitale rapide și intuitive, transparență și produse simple, personalizate și la costuri accesibile pentru a cumpăra online. Deși conștientizează importanța protecției din asigurări și aproape 85% spun că dețin cel puțin o poliță de asigurare, pentru 1 din 3 respondenți, principalele îngrijorări care i-au determinat să amâne achiziția unei asigurări online sunt că ar putea să nu înțeleagă toate detaliile produsului sau că nu sunt convinși că informațiile online despre asigurare le-ar fi suficiente încât să nu mai fie nevoie să discute cu un consultant financiar, mai arată sondajul Allianz-Țiriac.

„Digitalizarea simplifică accesul la asigurări, inclusiv pentru produse cum sunt cele de viață sau sănătate care au fost în mod tradițional mai puțin standardizate și adaptate distribuției online. Astfel putem oferi produse mai simple și procese de vânzare intuitive și rapide online, completând ecosistemul de distribuție multicanal existent. Spre exemplu, asigurarea My Protect, prima poliță de viață 100% online și cu preț fix din piață, poate fi cumpărată în doar câteva minute, cu șase click-uri, la un cost anual echivalent cu numai 7 lei pe lună, pentru acoperire de peste 450 de ori mai mare decât investiția”, spune Codruța Furtună, Director de Vânzări și Distribuție la Allianz-Țiriac Asigurări.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*