Românii rămân în continuare interesați de cel mai mare eveniment de retail al anului, Black Friday, iar cei mai mulți dintre ei se gândesc să cumpere produse de care au nevoie personal sau în casă, spune Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi.

„Românii rămân în continuare interesați de cel mai mare eveniment de retail al anului, Black Friday. Cei mai mulți dintre ei se gândesc să cumpere produse de care au nevoie personal sau în casă, iar unii se gândesc să cumpere în această perioadă inclusiv cadourile pentru Crăciun. Totodată, peste 58% se vor orienta exclusiv către achiziții online, iar un procent asemănător va folosi o aplicație de cumpărături”, spune Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi.

Black Friday este cel mai important eveniment de retail al anului, iar aproape 53% dintre români s-au pregătit pentru a vâna cele mai mari reduceri. Creșterea costurilor de trai mai rapid decât salariile și efectele inflației au erodat însă puterea de cumpărare în ultimul an, ceea ce se reflectă în bugetul de cumpărături. Astfel, deși cei mai mulți au în plan să cheltuie o sumă semnificativă, de cel puțin 500 de lei, valoarea este comparabilă sau chiar mai mică decât anul trecut pentru 72% dintre consumatori, potrivit unui sondaj realizat la inițiativa tbi bank la nivel național în octombrie, pe un eșantion de 1.171 respondenți. Astfel, o treime vor să cheltuie cel puțin 1000 de lei, peste 43% nu au însă bani puși deoparte, ci se bazează pe salariul lunii octombrie sau au în plan să se împrumute

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*