Ultimii ani au creat un context de transformare profundă pentru oameni, iar profesioniști din toate domeniile de activitate au simțit presiunea de a face față unui peisaj instabil, unde adaptabilitatea și abilitatea de a crea valoare într-o lume în continuă schimbare sunt esențiale pentru succesul organizațional și personal. Tocmai de aceea, interesul pentru evenimente și servicii care oferă perspective noi, instrumente practice și soluții relevante pentru construirea unei culturi organizaționale puternice și a unei abordări orientate către rezultate și empatie a crescut semnificativ. „Building a Culture of Leaders who Care”, eveniment organizat de Uplifting Service România, în parteneriat cu Rethink România, avându-l ca speaker pe Ron Kaufman, guru #1 la nivel mondial în Customer Experience timp de 7 ani consecutiv, a atras rapid interesul liderilor dornici de a crea schimbări pozitive în comunitățile și organizațiile pe care le conduc, iar cele 450 de locuri disponibile s-au epuizat într-un timp record, de doar trei săptămâni. În acest sens, organizatorii au deschis o listă de așteptare și iau în calcul posibilitatea de a susține încă un eveniment, într-o zi diferită, pentru cei care nu au prins loc pe 19 aprilie, dar își doresc să participe.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*