Encorsa, integrator de servicii de transformare digitală prin tehnologii de hiper-automatizare de tip low-code și no-code, Robotic Process Automation și inteligență artificială, a finalizat implementarea unui asistent digital pentru Electrica Furnizare. Soluția bazată pe inteligență artificială are ca scop principal simplificarea și eficientizarea interacțiunii digitale a clienților cu compania, unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică, gaze naturale și servicii din România.

Denumită E-chat, noua soluție de tip chatbot dezvoltată în Portalul DRUID funcționează ca un „angajat digital” care simplifică procesul prin care clienții pot contacta online compania, prin electricafurnizare.ro, și reduce semnificativ timpul de răspuns la solicitările clienților. Asistentul digital înțelege solicitările venite din partea celor cu care conversează și lucrează pe baza unor reguli predefinite, învățând de pe urma fiecărei interacțiuni prin tehnologii avansate de inteligență artificială.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*