Grupul Allianz, prezent pe piaţa din România prin compania de asigurări Allianz-Ţiriac, a încheiat 2024 cu venituri totale de aproape 180 mld. euro, în creştere cu 11,2%, faţă 2023, iar profitul operaţional s-a majorat cu 8,7%, până la 16 mld. euro, potrivit informaţiilor transmise vineri de companie. Totodată, profitul net atribuit acţionarilor s-a majorat cu 10,1% faţă de 2023, până la 10 mld. euro, susţinut de creşterea profitului operaţional şi de un rezultat non-operaţional mai ridicat. Segmentul Life/Health (Viaţă/Sănătate) a fost principalul motor de creştere, cu o contribuţie semnificativă şi din partea segmentului Property-Casualty (Asigurări Generale).

„În 2024, Allianz a înregistrat încă o dată rezultate financiare record, susţinute de performanţe solide în toate segmentele, de nivelul ridicat şi susţinut de satisfacţie a clienţilor şi de angajamentul record al angajaţilor. Allianz rămâne partenerul de încredere preferat al clienţilor, într-un context global în care nivelul peste medie de catastrofe naturale, conflicte armate şi polarizarea tot mai accentuată continuă să genereze o volatilitate considerabilă. Aceste condiţii amplifică nevoia pentru ceea ce Allianz oferă clienţilor săi şi întregii lumi: un viitor mai sigur, care se traduce în prosperitate sporită. Noua noastră strategie, anunţată recent în cadrul Capital Markets Day, subliniază convingerea noastră privind perspectivele de creştere, precum şi încrederea în rezilienţa şi capabilităţile noastre. Pe măsură ce realizăm valoarea relaţiilor din ce în ce mai profunde cu clienţii, ne amplificăm şi ambiţiile de a livra o creştere eficientă a capitalului şi mai mare în trimestrele şi anii următori”, spune Oliver Bäte, CEO al Allianz SE.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*