Black Friday este cel mai important eveniment de retail al anului, iar aproape 53%
dintre români s-au pregătit pentru a vâna cele mai mari reduceri. Creșterea
costurilor de trai mai rapid decât salariile și efectele inflației au erodat însă
puterea de cumpărare în ultimul an, ceea ce se reflectă în bugetul de
cumpărături.


Astfel, deși cei mai mulți au în plan să cheltuie o sumă semnificativă, de cel puțin
500 de lei, valoarea este comparabilă sau chiar mai mică decât anul trecut pentru
72% dintre consumatori, potrivit unui sondaj realizat la inițiativa tbi bank la nivel
național în octombrie, pe un eșantion de 1.171 respondenți. Astfel, o treime vor
să cheltuie cel puțin 1000 de lei, peste 43% nu au însă bani puși deoparte, ci se
bazează pe salariul lunii octombrie sau au în plan să se împrumute.

Totodată, peste 83% dintre subiecți urmăresc evoluția prețurilor înainte de Black Friday, iar peste 30% spun că urmăresc produsele dorite cu mai mult de o lună înainte. Aproape 36% dintre respondenți cred că reducerile vor fi mai mici decât anul trecut, în timp de doar 10,2% se așteaptă la reduceri mai mari.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*