Arată ca un robot din ”Transformers” sau ca o drujbă pe două roți. Nu știm dacă este o bicicletă sau o motocicletă și nici producătorul nu pare să se fi hotărât, așa că Motoped are câte puțin din fiecare.

Majoritatea componentelor provine din industria de biciclete, iar versiunea standard are roți de 26 inch pe față și 24 inch pe spate. Motoped are un cadru de downhill și componente de mountain bike. Motorizarea pare cea a unui scuter supărat: motorul OHV în patru timpi poate avea o capacitate cuprinsă între 49cc și 155cc.

Motoped-ul este mașinăria perfectă de atac pe care poți să aștepți, liniștit, apocalipsa sub formă de hoarde de zombie. Șasiul costă 2.000 de dolari, iar producătorii oferă, prin modelul standard, o arbaletă, o secure, un ferăstrău, un cuțit de luptă și un accesoriu cel puțin bizar: un harpon. Dacă ești aprig la mânie, poți să-i adaugi o frânghie, o canistră, o pușcă, prindere pentru smartphone pe ghidon și multe altele.

Totuși, de ce un Motoped? Producătorii au găsit răspunsul: este amuzant, accesibil ca preț, consumă puțin, este silențios, iar costurile de mentenanță sunt mai mult simbolice.

După ce am dat click pe filmulețele de pe site-ul motopeds.com, aflat că nu este chiar atât de silențios. Da, sună ca o drujbă.

Foto: motopeds.com
5 articol(e) « de 5 »

 

   Citește și: FOTO: Specialized S-Works Demo 2015. Primele detalii

 

   Citește și: Ce ne pregătește Giant pentru 2015 în materie de MTB

 

   Citește și: INTERVIU. Răzvan Jugănaru, de 12 ori campion național la MTB, Velodrom și Ciclocross: ”Comunitatea de cicliști din România a explodat pur și simplu!”

Comments

comments

One Response

  1. Radu Mititean

    Cu siguranta NU este o bicicleta, desi are pedale. Se asimileaza bicicletelor numai pedelecurile. Ori, chestia din poza cu siguranta nu este un pedelec…

    Răspunde

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*