Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat din România, a înregistrat o creștere semnificativă a volumului de livrări în primele luni din 2025, pe fondul unei cereri puternice generate atat de sezonul de reduceri, cât și de evenimente precum Valentine’s Day și Dragobete. Livrările din categoriile fashion, produse de înfrumusețare, accesorii IT, ciocolată și articole handmade au crescut cu 30% față de o perioadă obișnuită, potrivit datelor companiei. În această perioadă aglomerată, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, menținând un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.

„Primele trei luni ale anului sunt printre cele mai aglomerate pentru livrări, atât pe segmentul door-to-door (livrare la ușă), cât și prin rețeaua Cargus Ship & GO, cu vârfuri generate de evenimentele-cheie ale sezonului. Deoarece se pune un accent tot mai mare pe livrările rapide și eficiente, optimizarea fluxurilor operaționale și a proceselor logistice este o prioritate continuă pentru noi. Doar astfel putem menține un nivel de încredere ridicat pentru partenerii noștri, precum și să susținem ritmul accelerat al cererii, asigurând o experiență de livrare optimă”, spune Șerban Stoica, Chief Sales Officer la Cargus.

În paralel, livrările în rețeaua Cargus SHIP & GO, care oferă opțiuni flexibile de ridicare a coletelor în peste 2.000 de locații, au înregistrat o creștere de 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, consolidând poziția Cargus ca partener de încredere în e-commerce. Începutul anului este una dintre cele mai intense perioade pentru cumpărăturile online. De la sezonul reducerilor de toamnă-iarnă, la Valentine’s Day și Dragobete în februarie, urmate de 1 și 8 martie, românii sunt în continuă căutare a cadourilor perfecte.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*